vineri, 30 martie 2012

Jucării

   Oscar a avut mereu jucării, unele au rezistat mai mult altele au avut un final tragic.
   Un arici albastru i-a plăcut mult de tot, cam în 5 minute sigur îi lipsea o extremitate și în maxim 15-20 minute îi rămânea doar nasul. Mereu primea câte un arici de la mama soțului meu până au rămas fără la petshop-ul unde mergea ea. În total cred că am strâns cam 5-6 nasuri de arici.
   Următoarea jucărie pe listă e o broască verde care a ținut foarte mult, mi-a plăcut și mie. A reușit să o distrugă destul de târziu și sunt hotărâtă să îi cumpăr alta.
   Singura jucărie care a supraviețuit de când era puiuţ este o minge cu buline, se cunoaște că ”s-a muncit” la ea dar ... din punct de vedere al structurii este intactă, numai elementele decorative au fost parţial distruse - spuse inginerul din mine.
     Avem apoi un arici galben cu cioc, a ajuns la nr. 2, se vede ce a mai rămas din primul.
    O veveriţă a avut acelaşi destin, exemplarul nr. 2 e pe cale de dispariţie. Atât ariciul galben cât şi veveriţa au rezistat cel puţin o lună până la distrugere, adică e bine ... zic eu.

   Acesta a fost un arici, fiind mai mic s-a rătăcit pe sub mobilă şi acum când a fost descoperit a rămas fără cap.
   Nici acest os nu a rezistat, a început să rupă din el câte o lăbuţă, nu îi mai dau multe zile. Absolut toate jucăriile le-a rupt bucăţi mici. Când era mai mic îl păzeam căci băbălăul mai înghiţea cîte o bucată, acum doar le rupe şi le împrăştie peste tot (să îmi dea mie de treabă).
   În concluzie: am un distrugător de jucării! Şi acestea nu sunt toate ... va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu