duminică, 1 iulie 2012

Ploua

  Mereu mi-a plăcut ploaia, mai ales dacă nu era vânt. Acum că am cățel am un motiv în plus să merg la plimbare când plouă.
  După ultima plimbare când m-am întors în casă udă până la piele am zis că totuși ar fi bine să iau umbrela. Din păcate nu mă împac deloc cu ea, nu pot să o țin decât cu mâna dreaptă dar în mâna dreaptă țin lesa ... și când a fost cazul să strâng după Oscar ... a fost de tot râsul, îmi mai trebuiau încă 2 mâini. Concluzia: trebuie să ma echipez cu o pelerină! Doar așa pot să am libertate de mișcare.
  Până să îmi iau eu pelerină uite niște poze cu Oscar din și după plimbările pe ploaie. Ar trebui să precizez că lui nu prea îi place când plouă, la început evită bălțile dar mai apoi se dă pe brazdă și se murdărește ca un purcel.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu