luni, 24 octombrie 2011

Şi a început să roadă

Oscar a început uşor să încerce (cu dinţii bineînţeles) mobila din cameră. Era momentul perfect să îi demonstrez soţului că sunt stăpână pe situaţie şi nimic din casă nu va fi distrus! Mă tot jucam cu Oscar cu o sfoară care părea să îi placă mult să o roadă şi îl certam mereu când îl tenta fotoliul sau canapeaua.
jucăria preferată
  Citisem pe ici pe colo că, dacă au jucării de ros, căţeii nu se apucă de stricat mobila. Oscar a ţinut să îmi demonstreze contrariul şi, indiferent de jucăriile pe care le avea, el "gusta" din colţul de la fotoliu. Fotoliul cu pricina nu avea nici măcar 1 an de când l-am luat. Dacă eram cu el în cameră şi toată atenţia era îndreptată spre el nu era nici o problemă, cum plecam sau nu ne uitam la el cum băga colţii în fotoliu! Panicată că în două zile deja erau urme pe colţul fotoliului am căutat soluţii pentru a proteja mobila.
  Am citit pe un forum despre un caz similar şi stăpânii căţelului au făcut un ceai mai concentrat din pelin şi piper cu care au stropit mobila şi spuneau că al lor căţel nu a mai ros. Am încercat şi noi, ceai de pelin şi piper, dar câinele nostru atomic era plăcut impresionat de ceai şi îl consuma cu mare pofta! Acum nu mai rodea fotoliul ci îl lingea! Căutând în continuare am aflat că de fapt ar fi toxic pentru câini piperul şi pelinul, mai ales la concentraţia la care făceam noi ceaiul. Am renunţat la ceai. Am mers  la petshop şi am găsit spray repelent şi am început să dau pe la colţuri. Nu pot să spun că îmi plăcea mirosul dar ţinea căţelul departe de mobilă şi pe mine departe de "Ţi-am spus că o să rodă şi o să strice! Ţi-am spus eu!". Soluţia asta a ţinut căteva zile că al meu căţel s-a obişnuit cu mirosul, numai primele minute era un pic deranjat că apoi se punea pe treabă. Ne-am întors la petshop şi am revenit cu spray antiros! Ăsta mirosea şi mai rău, usturoi concentrat, dar se pare că avea şi gust rău că în momentul în care a pus botul a început să scuipe şi nu s-a mai apropiat!
   Victorie pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu