marți, 18 octombrie 2011

Un nou început

   De ceva timp mă tot frământa un gând: vreau căţel! După lungi dezbateri purtate în mintea mea ajung la concluzia că sunt pregătită pentru tot ce implică să am câine. Acum mai trebuia să îl conving şi pe soţul meu. După lungi şi lungi, teribil de lungi dezbateri, aproape de sărbătorile de iarnă, ne-am hotărât: luăm câine! Dar de care? Pentru mine nu conta ce rasă e numai să fie de talie mică sau medie. Soţul meu vroia un câine de talie mare! Căutând despre diferite rase de câini mici şi mari am descoperit şi rasa beagle. Ne-am îndrăgostit iremediabil de moacele simpatice ale puilor de beagle!

   Aproape o lună ne-am pregătit pentru sosirea căţelului: am strâns covorul din sufragerie, am luat castroane pentru apă şi mâncare, păturică, mâncare, jucării etc. Aşa am ajuns ca în luna ianuarie a anului 2011 să avem acasă un pui mititel de beagle. Primul meu căţel!
Înainte să ajungă la noi
Ajuns acasa


   Era aşa micuţ încât ne era un pic frică să nu cumva să îl rănim, frumos foc şi curios pe măsură!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu