miercuri, 26 octombrie 2011

Pozne

   Într-o zi am plecat la cumpărături amândoi şi Oscar a rămas singur. Având deja experienţă stând singur acasă cât noi eram la servici nu ne-am făcut griji că va distruge ceva. Uşa la baie era deschisă pentru că acolo mergea Oscar pentru nevoi, i-am lăsat jucării şi câteva bobiţe de mâncare împrăştiate prin cameră ca să nu vină imediat la uşă după noi. Nu am lipsit extraordinar de mult, undeva la o oră, o oră şi jumătate... La întorcere am avut surpriza să găsim garnitura de la uşa de la baie scoasă, aprope toată, şi făcută bucăţi mici mici. Coşul de rufe din baie a ajuns în mijlocul sufrageriei. Golanul meu a tras de hainele din coş prin găurile de aerisire, a scos mai multe şosete şi chiloţi, şi când a prins o haină mai mare a tras tot coşul până a ajuns în sufragerie. Absolut toate lucrurile scoase din coş erau molfăite.
   În prima secundă ne-am isterizat, în secunda doi ne-am îngrijorat că poate a mâncat bucăţi din garnitură, sau poate vre-o şosetă ... ca mai apoi să ne amuzăm teribil de cum arăta sufrageria noastră! Îmi pare rău că nu m-am gândit să fac o poză... L-am urmărit o zi să vedem dacă face vre-o şosetă sau altceva, dar căţelul meu se limitase la a rupe şi molfăi, nu a mâncat nimic din ce nu trebuia, din fericire!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu