miercuri, 11 iulie 2012

Haihui

   Cândva mergeam mult pe jos și tare bine îmi mai prindea. De când am terminat facultatea și am revenit în orașul natal nu am mai practicat mersul pe jos, locul de munca și casa aproape coincid şi motivaţia a lipsit cu desăvârşire. Fără să îmi dau seama am tânjit după această activitate banală. Din primăvară am început plimbările mai lungi cu Oscar, acum zilnic merg în medie 7km pe zi. Și ce bine mă simt! Nu mai spun de Oscar care a devenit mai ascultător, mai atent și mai cuminte. Bineînțeles că nu în toate zilele am energia necesară pentru a ține pasul cu piticul dar ne descurcăm noi.
   De prin plimbările noastre din primăvară.
   
Prin cartier

Prin cartier

Prin cartier

Parcul de la rondou ... când nu e vegetație se vede toată mizeria

Același parc, la fel de dezolant

În altă parte a parcului


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu