vineri, 7 iunie 2013

Înainte de sterilizare

  Am pus în balanţă argumentele pro şi cele contra,  am ţinut cont şi de comportamentul lui Oscar sub influenţa căţelelor în călduri şi concluzia a fost să îl sterilizăm. În martie era destul de cald afară dar din cauza vremii ploioase am amânat operaţia, apoi nu am mai avut noi timp, mai târziu am fost un pic plecaţi şi nu am vrut să îl lăsam la pensiune proaspăt operat şi aşa am ajuns în iunie să programăm operaţia. Am fost la veterinar ieri cu prietenii care au un pui de căţel ce nu se simţea prea bine şi am vorbit şi de operaţia lui Oscar. Mă aşteptam să programăm operaţia săptămâna viitoare pe vineri dar, când veterinarul a spus că mai poate opera numai vineri, căci altfel nu mai are când să îi scoată aţele pentru că pleacă în concediu, şi alternativa era să mai amânăm încă o luna operaţia, am hotărât să fie azi ziua cea mare.
   Dimineaţă nu a primit mâncare şi acum Oscar e supărat pe mine că îl ţin flămând. Pe mine încep să mă frământe tot felul de întrebări, întrebări la care răspundeam ferm ieri... La 13.30 trebuie să fim la cabinet. O să fie un weekend greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu