joi, 8 noiembrie 2012

August

    În luna August am fost la țară... iar. Mașina plină: oameni, bagaje și ... câine! Am ajuns pe capul mamei mele o gașcă întreagă.
   Oscar a fost liber să zburde, a profitat de faptul că ne-am luat cu vorba și a scotocit peste tot prin curte. I-a furat mamei, printre altele, cârpe, sticle de plastic, ceapă, lemne.
   A fost foarte cald. După ce a culcat la pământ câteva tufe cu flori încercând să își facă loc la umbră, a venit sub masă. Pe la ora prânzului tare s-a bucurat că am mers un pic în casă la răcoare.
Refugiat la umbra sub masa

Nu am voie să fac o gropiță aici? Mai zi-mi odată de ce?!?

Pfiii!!! ce soare!!!

Dar mă lași să dorm și eu un pic fără să mă pozezi?!?!

Apă rece! Dă-mi și mie!
A doua zi, pentru că a fost cuminte, a fost primit să stea pe scaun, la masă cu toată lumea.
A ațipit și el un pic

Alintat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu