luni, 19 noiembrie 2012

Cățele în călduri

   Cam prin septembrie, când îmi era cel mai drag să ies la plimbare cu Oscar, a intrat în călduri o cățelușă maidaneză pe care o întâlneam pe traseul meu. Din păcate nu m-am prins de acest lucru decât foarte târziu. Până acum nu am avut probleme cu Oscar, când a mai intrat în călduri cățelușa vecinei de pe scară nu a reacționat în nici un fel. Acum însă...
   A început să refuze mâncarea, am crezut că sunt mofturi. A început să tragă în lesă, am zis că nu mai sunt eu fermă și pentru că îi permit mai multe își ia lumea în cap. Dimineața era matinal în draci, nu mai avea răbdare să mă îmbrac și începea să plângă, seara aceeași nerăbdare. Am crezut că se scapă pe el și l-am scos mai repede afară. Bineînțeles că nu făcea nimic urgent. L-am dus în curtea unei școli (relativ aproape de unde era cățelușa cu pricina) la joacă cu un pui de boxer și în loc de joacă a meu încerca să escaladeze gardul din beton al școlii. Când l-am văzut afiș pe gard (exact așa arăta) i-am pus lesa și am plecat. În câteva zile am ajuns să nu mă mai înțeleg deloc cu el.
   Când într-un final m-am prins ce îl agită așa tare m-am întors din nou la plimbările prin cartier. Surpriză! Cățelușele din vecini sunt în călduri! Parcă le-a lovit pe toate odată! Exasperată am căutat alte trasee. Așa am ajuns să mă plimb prin zone pe unde nu mai trecusem niciodată, tot felul de străduțe prin cartierele învecinate.
   De când am schimbat traseul Oscar a început să se dea pe brazdă, a început să mănânce, să meargă frumos. Am mai și plecat un weekend prelungit la Buzău și i-a trecut complet.
   După experiența asta am ajuns la hotărârea de a îl steriliza pe Oscar cel mai târziu în primăvară. Eu vroiam să se întâmple mai demult dar acum s-a hotărât și soțul.
   Partea bună e că am făcut trasee noi, acum am mai multe alternative!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu