joi, 2 februarie 2012

Primul Revelion

   După mulţi ani am decis să nu mai plecăm pe nicăieri în noaptea dintre ani. Spre bucuria mea, prieteni dragi de familie au venit la noi să petrecem revelionul împreună.
   Recunosc că am avut emoţii, nu am ştiut cum se va comporta Oscar, mă aşteptam la tot ce putea fi mai rău: să facă gălăgie, să cerşească la masă, să tragă de faţa de masă, să se urce pe scaun şi lista e lungă. Dar piticul meu s-a comportat foarte bine! Exceptând agitaţia, nimic exagerat,  din momentul în care au venit oaspeţii Oscar a fost cuminte şi ascultător. Pe la ora 11 trăgea să doarmă şi se uita cam ciudat la noi că suntem aşa de activi.
   La miezul nopţii am ieşit în stradă să vedem artificiile şi l-am luat cu noi. La început s-a speriat de bubuieli dar l-am ţinut lângă mine, l-am liniştit şi a stat cuminţel cât am ciocnit un pahar de şampanie.
   Până dimineaţa la 5 a moţăit, s-a mai plimbat când pe un fotoliu când pe altul dar a fost cuminte şi nu ne-a deranjat. Pe la 5 şi ceva aproape 6 am mers afară, rapid ne-am întors şi ne-am băgat la somnic. Ce fericit a fost că mergem la culcare! A dormit şi el cam toată ziua, ca noi, spre bucuria mea căci îmi cam făceam griji că va trage de mine să mergem afară.
   A fost un Revelion liniştit în compania unor oameni tare dragi mie, aşa cum nu am mai avut de mult timp, şi mi-a mers la inimă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu