duminică, 12 februarie 2012

Ups! A făcut pișu ... în casă


      De când a învăţat să facă pipi şi caca numai afară s-a întâmplat de două ori ca Oscar să se scape în casă.
   În toamnă eram la birou atât eu cât și Gabi și a trebuit să plec un pic numai eu. În urma mea Oscar a început să se agite, se ducea când la baie când la ușă. Gabi a crezut că se agită pentru că am plecat eu și tot încerca să îl potolească. Când a părut că s-a liniștit aude Gabi la baie un țârâit, se duce să vadă unde curge apă când colo Oscarică se ușura la baie.
   A doua oară s-a întâmplat în iarnă, prin ianuarie, eram eu acasă și Gabi a venit să ia niște hârtii. După ce a plecat Gabi, Oscar a început sa se agite, se tot foia când în dormitor când în sufragerie. Am presupus că se agită că a plecat Gabi. Am lipsit cred 1 minut cât am fost până la bucătărie și când m-am întors în sufragerie îl văd pe Oscar că face pipi în holul de la baie. Cum m-a văzut s-a oprit imediat, i-am spus că nu e voie și l-am scos repede afară unde a terminat de făcut pipi. În ambele situații nu ne-am gândit că ar vrea afară la pipi pentru că nu era ora pentru așa ceva, Oscar având un program fix pentru nevoi. Mai grav a fost că în acea zi nu curgea apa, nici caldă nici rece, eu nu aveam apă oprită și a fost o provocare să strâng. Seara când a revenit apa am spălat și făcut curat. Greșeala a fost a noastră, a oamenilor, în ambele situații.
   Acum, când vrea afară pentru nevoi, Oscar vine la mine, se urcă cu lăbuțele din față la mine în brațe și cu o lăbuță îmi trage ușor mâna, dacă mă uit la el și nu îi spun nimic se uită fix la mine și apoi se duce la ușă și se uită din nou la mine. Și nu l-am învățat eu, efectiv așa a început să facă după ultimul accident. Altfel Oscar nu se urcă la mine în brațe decât atunci când e invitat și foarte rar când se alintă și ar vrea să mă duc să stau cu el pe canapea. În ambele situații m-am bucurat că totuși s-a dus acolo unde avea voie să facă pipi când era mic de tot și nu ieșea afară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu