miercuri, 25 ianuarie 2012

Zăpadă

   În sfârşit ningeee!
   Şi ninge de ceva timp astfel încât la 6 dimineaţa când am ieşit cu Oscar afară era un strat bunicel de zăpadă. Ne-am plimbat un pic şi apoi ne-am oprit undeva între blocuri unde ar trebui să fie "spaţiu verde" dar în realitate e parţial parcare. În mod obişnuit arată urât locul, noroi cât cuprinde, dar acum era totul frumos, alb, neatins de nici un fel de vietate. A găsit piticul o sticlă de apă goală şi când a văzut ce fel alunecă pe zăpadă nu a mai lăsat-o! Am intrat şi eu în joc repede şi am făcut un fotbal mic cu sticla aia spre bucuria lui Oscar. După ce a deformat "jucăria", inevitabil în cazul lui - orice sticlă de plastic trebuie făcută plată şi apoi bucăţi, ne-am mai jucat un pic şi apoi am mers acasă, amândoi bucuroşi de prima zăpadă. Abia aştept să merg pe faleză, îmi închipui că va fi multă zăpadă ţinând cont că ninge neîncetat de dimineaţă. Acolo îl las liber şi să vezi tu dezmăţ! Poate o să reuşesc să fac nişte poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu