duminică, 20 ianuarie 2013

A fost ziua mea! Am împlinit 2 ani!

   A fost ziua mea (cu ceva timp în urmă) şi, pentru că stăpânii mei erau plecaţi, am petrecut-o cu mama mea (cea care mă alintă). Şi tare îmi mai place când rămân la mama căci aici îmi fac de cap: fugăresc motanul, mă joc şi fac pozne toată ziua!
   Şi ca să sărbătorim mama a luat coifuri şi nu s-a lăsat până nu le-am purtat, atât eu cât şi motanul:
ca să fiu mai cu moţ mi-a pus şi fundă


Am protestat eu cât am putut şi am făcut în fel şi chip... până mi le-a dat jos.

    Am primit jucării, şi când au venit stăpânii mei mi-au făcut o porţie zdravănă de pilaf cu bucăţele de carne şi bonus un os mare de vită!
   Cam aşa mi-am petrecut ziua! Cică după 2 ani devin mai cuminte... mă mai gândesc... momentan încă mă ghidez după regula "Nici o zi fără o poznă (oricât de mică)!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu