joi, 17 ianuarie 2013

Weekend

   De când am cățel nu mai știu ce înseamnă să te prindă ora 9 în pat! Patrupedul meu e matinal în draci, pe la 6.30 începe să se foiască, la 7 cel târziu m-am sculat. Vara e foarte bine căci prindem răcoarea de dimineață dar iarna!!!! e jale! Ca să mai fur măcar 30  de minute de somn îl mai iau în pat. S-a prins golanul cum stă treaba și cum face ochi țup lângă mine, se urcă cu labele din față și mă miroase pe față, în special ochii. E! mai dormi dacă poți când te gâdilă cu mustățile pe la ochi! Și e așa de fericit când îl ridic în pat! Dar așa de fericit că nu se mai mișcă de unde îl așez. Într-o dimineață i-am ignorat gâdileala, căci efectiv îmi era prea somn, și când a văzut că nu reacționez a tot încerca să se întindă lângă mine așa jumătate în pat jumătate pe lângă. Mi s-a părut așa de drăgălaș și mi s-a făcut milă de el și l-am luat în pat. În altă dimineață m-a prins că dormeam mai la margine și când încerca să se întindă lângă mine își punea gâtul pe fața mea... poftim! mai dormi dacă poți!
   Într-un weekend am refuzat să cedez insistențelor lui și eram hotărâtă să nu îl iau în pat dar nici să mă scol! A încercat Oscar toate șmecheriile, eu nu și nu, s-a ofuscat și s-a dus în culcuș. Gata! am zis că am învins! dar de unde,  după 2 minute a luat-o de la capăt. Exasperată, într-un final, îl iau în pat convinsă că în jumătate de oră mă trezește să mergem afară. A trecut jumătate de oră, m-am trezit eu, câinele dormea, a trecut o oră... câinele tot mai dormea... și m-a prins ora 9 în pat. Se trezește Gabi  buimac: ”Cât e ceasul?!? Cum de ești încă în pat la ora asta?!?! Unde e câinele!?!?!?!” și Oscărică a început să dea din coadă bucuros dar nu a ridicat nici capul!
   De atunci, când vreau să dorm până mai târziu, îl iau în pat dimineața și doarme până mă scol eu!
   După 2 ani dorm și eu un pic mai mult în weekend!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu