vineri, 2 decembrie 2011

Peste Dunăre cu cortul


     La o săptămână de când ne-am întors din concediu am fost invitați să mergem peste Dunăre, cu cortul, de alți stăpâni de căței cu care ne vedeam des. Nu aveam cort la momentul respectiv dar după ce am testat mașina, dacă e loc - pentru doi adulți și un câine - în spate după ce scoatem bancheta, ne-am hotărât: mergem!
  Aventura a început în momentul în care ne-am urcat pe bac, Oscar era curios tare, îi fâlfâiau urechile în vânt!

   Pentru că nu am reușit să ne sincronizăm să trecem cu acelși bac toți l-am plimbat un pic pe Oscar în așteptarea celorlalți participanți la aventură.

   După ce ne-am adunat toți am plecat în căutarea unui loc de campare. Am găsit locul perfect, numai noi la marginea unei pădurici pe malul Dunării.
De la stânga la dreapta: Amur, Scooby, Chanty şi Gabi stăpâna lui Amur
   Imediat ce s-au văzut liberi, protagoniștii canini ai acestei aventuri, au început nebuneala: fugăreală, cercetat tot în jur, marcarea teritoriului. Oamenii și-au văzut de distracția lor, câinii s-au bucurat de libertate. Am împărțit mâncarea cu cățeii, niște pofticioși, care mai de care mai cerșetor.
   Am făcut și o baie, așa de sfârșit de vară. Chanty și Amur au intrat și ei în apă, Oscar nu se apropie de apă. Mai apoi a venit și Scooby să  supravhegheze.
   A fost o ieşire grozavă, ne-am simţit foarte bine, căţeii şi mai bine!

gunoierul meu

La joacă cu Chanty

Amur - din colecția "Ce bine îmi stă pe locul tău"


Scooby - "Vin și eu lângă tine să mă alinți"

"Ce îmi mai place la mângâiat"

Amur - din colecția "Ce bine îmi stă pe locul tău"

Prea obosit să mai facă altceva


Chanty - cea mai ascultătoare dintre toți

Amur - "Vreau acasă"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu