miercuri, 30 noiembrie 2011

Aniversarea nr. 1

   Da! Astăzi e ziua lui Oscar, împlineşte 1 an. Uitându-mă în urmă parcă mi-e dor de puiul meu mic. A fost greu dar am învăţat lucruri noi, am făcut şi greşeli pe care mai apoi am încercat să le reparăm, am ajuns şi la limita răbdărilor şi ne-am oprit, am tras aer în piept şi am luat-o de la capăt din nou şi din nou până am ajuns aici, acum. Sunt conştientă că voi mai învăţa lucruri noi, ştiu sigur voi ajunge iar la limita răbdărilor dar, dacă înainte aveam dubii dacă voi reuşi sau nu, acum ştiu sigur că voi reuşi să am atitudinea necesară pentru a îmi educa în continuare căţelul bine. Până la urmă acesta e scopul final: Oscar să fie un căţel educat, civilizat, ascultător astfel încât să poată merge cu mine oriunde, oricând.
   Progresul făcut de Oscar e uriaş, e mult mai răbdător şi ascultător! Este loc şi de mai bine, e adevărat, dar până acum e bine! Sunt foarte mândră de piticul meu!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu