marți, 1 noiembrie 2011

Mărunțișuri care te cuceresc!

  Cu bune și cu rele Oscar ne-a cucerit cu lucruri mărunte: bucuria de a ne vedea - era aceeași indiferent că am lipsit 5 minute sau 1 oră, dorința de a fi mereu lângă noi - chiar dacă în urmă cu câteva minute a fost certat. Am auzit despre bucuria câinilor de a-și revedea stăpânii dar până la mogâldeața asta mică nu am știut ce minunat e să fii întâmpinat cu așa o energie și bucurie! Pentru ei chiar nu contează că ai avut o zi teribil de prostă sau că te stresezi de una de alta, tot ce e important pentru ei esti ... TU. Întreaga lor lume ești tu. Citisem pe undeva că un câine e o parte din viața ta pe când tu ești toată viața lui. Nimic mai adevărat!
Oscărică ne întâmpină bucuros când ajungem acasă, plânge când trebuie să stea fără noi și, în plus, seara avem deja un întreg ritual de noapte bună. Înainte de a se culca ia persoana de lângă el și îi trage câte un lins de câteva minute. Eu îi spun pupăceală! Am reușit într-o seară să îl filmez, așa ne cucerește Oscar zi de zi, cu pupăceală! și ne mituiește să uităm poznele făcute!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu