marți, 15 noiembrie 2011

Și am descoperit locul de joaca

  Tot plimbându-ne cu Oscar am ajuns mai des pe faleză și am descoperit că e un loc unde se întâlnesc mai mulți oameni cu câinii lor. Ne-a fost un pic teamă să îl lăsăm liber dar am dat un vot de încredere lui Oscar, ținând cont că în casă vine când e chemat și e destul de ascultător și faleza are câțiva kilometri și nu sunt mașini deloc, în cazul în care ar fi fugit aiurea. La prima experiență, când a văzut Oscar atâtea nasuri îndreptate spre el a fugit ca nebunul.
  Când s-a terminat energia, cam după o oră jumătate - deși îl adusesem obosit, a stat și el la mirosit! A venit la noi când l-am chemat, nu chiar la fiecare chemare dar nici nu am fugit după el, a stat cu ceilalți câini. Seara următoare nu a mai fost așa dramatic, a stat la mirosit și a mirosit alți câini, începuse să îmi vină inima la loc că nu am cel mai panicat câine și nu am dat greș atât de tare în creșterea lui.
   Ușor a început să își facă prieteni și a devenit chiar plăcut să mergem acolo seară de seară. Erau mulți puiuți cam de o seamă cu Oscar, era plăcut să îl văd pe pitic alergând și jucându-se cu alți câini.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu