duminică, 13 noiembrie 2011

La gratar

   Am făcut noi ce am făcut și am găsit motiv să mergem la un gratar. Vremea era frumoasă, l-am luat pe Oscărică cu noi, am adunat câțiva prieteni și gata!


Am patrulat zona, totul e ok.
  
  A avut timp toată ziulică să se plimbe pe acolo, toată lumea s-a jucat cu el, a fost în centrul atenție. Pentru biscuiți s-a lăudat cu ce știe să facă: șezi, culcat, dă lăbuța.

Miroase bine pe aici pe la voi! Nu ați scăpat nimic?
    A fost cățel cuminte și nu a cerșit la masă, lucru de care suntem foarte mândri! A așteptat cuminte să terminăm de mâncat și apoi și-a primit și el porția.

M-am ales numai cu paharele...

Să nu îndrăznești să îl ceri, m-am luptat pentru el.
    S-a dovedit și foarte folositor, a adunat paharele de plastic luate de vânt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu